Köşe Yazılarım

Türk Telekom Rezaleti!

Türk Telekom Rezaleti

Bu ülkede parasını tıkır tıkır aldığı halde hizmeti takur tukur veren kurumlardan artık bıktım!

Lütfen bu yazıyı paylaşarak bana destek verin!

Paramızla pulumuzla rezil oluyoruz,

Bir de üstüne sömürülüyoruz,

Sebebine gelince buyurun anlatayım:

Doksan altı saat oldu!

Ha oldu ha olacak, ömrümüzü tüketti!

Kim mi?

Türk Telekom…

Bu kadar kötü müşteri hizmetleri deneyimi yaşadığım başka bir kurum oldu mu inanın bilmiyorum.

Aylardır kör topal da olsa tıkır tıkır ama kazık bir fiyata “ayda 80 TL” işleyen internet hizmetim pazartesi günü itibariyle egzozuna patates kaçmış tank misali teklemeye başladı.

Hemen müşteri hizmetlerini aradım dedim ki:

“İnternet hızında sorun var”

Karşıdan gelen robotize cevap hiç şaşırtmadı:

“Efendim hat değerlerinizi kontrol ediyoruz sorun yok”

Doğal olarak söylendim:

“Sizin hat değerlerinize mi inanayım elimdeki bilgisayara mı; dedim beni bir yetkiliye bağlayın”

Gelen cevap klasik oldu yine tüm yetkililer dolu oldu…

Sözü çok uzatmayacağım ama şunu da söylemeden geçemeyeceğim:

Çeyrek asırdır bilgisayar ve belki de müşteri hizmetleri yetkililerin doğduğu yıldan bu yana internet kullanıyorum. İnternete bağlanıp bağlanamadığını cazırtılı sesten tanıyan bir neslin evladıyım.

Diyorum ki madem çözemeyeceksiniz iptal edin aboneliğimi,

Diyorlar taahhüt, diyorlar ceza,

Hem hizmeti kullanama hem ceza çek!

Ne ala memleket!

Sorun ne olursa olsun ortada tek bir gerçek var:

O da şu: 96 saattir evde internetim yok!

Uğradığım maddi zararın yanı sıra bu süre içerisinde şeker takibini, diyet takibini, tansiyon takibini yaptığım birçok hastamın sonuçları bana ulaşamadı,

Yapmam gereken işlerim yarım kaldı!

Ve ben ve bizler ki:

Parasını tıkır tıkır ödeyen,

Dünyanın en pahalı internetini adil kullanım kotası denilen bir saçmalık sebebiyle en kısıtlı şekilde kullanan,

Hizmetten memnun kalmayınca taahhüt iptal bedeli diye bir saçmalığa mahkum edilen,

Oldu ya aylık abonelik ücretini ödeyemeyince gecikme cezası yiyen, ama internet hizmeti alamayınca 48 saat bekleyin efendim ne olacak edaları ile karşılaşan bir müşteriyim, müşterileriz!

Çok ciddiyim yeter artık!

Bu ülkede hep biz mi haksızız?

Bu ülkede bir şirketten aldığımız hizmete ilişkin sorunu çözmek için bu şirketin müşteri hizmetlerinin peşinden koşmak ve onları ikna etmek mi zorundayız!

Elektrik, su, doğal gaz gibi hayati ve anayasal bir hak olan iletişim hakkımızı kimler ne hakla kısıtlıyor ve bizleri bekletiyor?

Bu şekilde mi bilişim dünyasında rekabete koşacağız?

Ve Eski Ulaştırma Bakanı Yeni Başbakan Sn. Binali Yıldırım’a arz ediyorum;

Lütfen ama lütfen;

Artık şu bozuk giden tekeri değiştirin,

Müşteri hizmetlerine ve hizmet sunumuna resmi düzenlemeler getirin.

Boynumuzu taahhütle cebimizi hortumla sömüren bu şirketlere bir dur deyin!

istanbul dahiliye uzmanıUzm. Dr. Özgür NİFLİOĞLU

Obezite – Diyabet – İç Hastalıkları

www.instagram.com/ozgurniflioglu

15 yorum “Türk Telekom Rezaleti!

  1. yasemin sema

    Merhaba Özgür bey. yazınızı okudum. az bile yazmışsınız.
    uzun yıllardır avea telefon hattı kullanıyordum. üstelik taahütlü olarakta telefon almıştım Aveadan. bir sabah uyandım cep telefonumda mesaj Avea türk telekomla birleşti. bende keyifler bozuldu. türk telekomun kötü ününü duymuştum. 4.5 G hızında internetten yararlanmak için sim kart değişikliği yapmaya karar verinceye kadar çokta önemsemedim aveanın türk telekom olmasına. ama o gün geçirdiğim sinir krizini hala tüylerim ürpererek hatırlarım. ben nerdeyse 1 yıllık taahhütümü bozdum. onların dayattığı internet paketlerini istemediğimi söyleyince o meşhur müşteri hizmetleri görevlisi memmun değilseniz başka kapıya der misali cümleler kurunca kendime başka operatöre geçtim. iyi mi ettim şimdi daha çok fatura tutarı ödüyorum. ama türk telekomcularla karşı karşıya gelme fikrinden kurtulduğum için kendimi huzurlu hissediyorum.

    şikayetinizi sosyal medyada duyurmak dışında yasal yollara başvurarak hakkınızı aramış olmanızıda ümit ediyorum. sonuna kadar destekliyorum sizi .

    görevinizde başarılar dilerim.

    yasemin sema

  2. MEHMET GÜL

    Aynısını fazlasıyla ben yaşadım. Tamamen yazdıklarınıza katılıyorum. Yıllarca Telekom müşterisiyim neden bana indirimli bir tarife sunulmuyor diyorum. Aman efendim yaman efendim hızınızı yükseltelim diyerek çaktırmadan taahhüdümüzün süresini uzatmış oluyorlar. Ayrıca kesintiler yaşıyorum müşteri temsilcilerine derdimi anlatamıyorum. En sonunda Turkcell Superonlıne’dan aradılar. Bu arada cayma bedelim var diye kabul etmek istemedim. Cayma bedelinin 120 TL’lik kısmını biz ödeyeceğiz dediler. Bir de konuşmadan Telekom’un sabit telefon ücreti ödemesi yok mu? O da bıktırmıştı. Bir-iki cep aradığında 40-50 TL. telefon+60 TL. internet ödemesi gelirdi. Superonline abonesi oldum. Şu anda 50 GB. kota ile (Telekomda da 50 GB. idi.) çok daha az limitsiz ücret ödemekteyim. Telefonda sabit ücret diye bir saçmalık da olmadığından sadece internete hem de daha kesintisiz ve kaliteli internete para ödemekteyim. Sonuç olarak çok rahatladım. Telekomla yaşadığım sıkıntılarımdan da böylece kurtulmuş oldum. Herkese tavsiye ederim.

  3. dündar aytar

    Telekom rezalettir. Vermedikleri, vermeye çalışıp veremedikleri hizmetin bedelini sizden tahsil etmeye çalışırlar. Tüketici mahkemesinde dava açar, kazanır, tazminat alırsınız bu kararı hiç iplemezler, bir punduna getirip sizden defalarca isterler. Ne idüğü belirsiz avukatlık büroları aracılığı ile sizi haksız yere sizi mesela Van’daki icra dairelerinde uğraştırırlar, avukat parası ödetirler. Mahkemelerde kendilerini savunmazlar. İlçe Tüketici Heyetlerini hiç saymazlar, muhatap almazlar. Telekom’a şikayete gidersiniz, yazılı dilekçenizi almamak için her şeyi yaparlar, kuru bilgisayar formu doldurturlar. Sizin haklılığınızı hiçbir gün kabul etmezler.
    Şimdi yeni bir davaya hazırlanıyorum. Kızım hattını iptal etti, hemen ardından 72 TL’lik ödenmemiş fatura geldi. Ama uğraşın, bu adamlar ancak bundan anlıyor. Türk Telekom ile tüm münasebetleri kesmek lazım.

  4. Ekrem Kangal

    Bana yeni modem aldırttılar. Modemim 2 imiş, 2+ alırsam sorun yaşamayacakmışım… Yaz başından beri sürekli kesiliyor ve sürekli MH’ni arıyorum, düzeliyor ve bir kaç gün sonra tekrar kesiliyor 🙁 Çok fena gına geldi!

  5. Niyazi ERSOYLU

    D-Smarttan maalesef Türk Telekom’a geçiş yapmış bulundum. 3 gündür interneti kullanamıyorum. Modem ayarlarımı yapamadılar yetmezmiş gibi iki lafı bir araya getiremeyen müşteri temsilcisi telefonu yüzüme kapadı. Diğer görüştüğüm temsilci modem firmasıyla görüşmemi sistemlerinde firmanın numarasının kayıtlı olmadığını 11880’i aramamı gerektiğini söyledi. Hatta biraz daha ileri giderek olmayan internetim üzerinden numarayı araştırabilirmişim. İnternet olmadığını hatırlatınca muhteşem fikirleriyle telefondan bakabileceğimi hatırlattı.1 aylık modemimin arızalı olduğunu söyledi daha sonra kendi çabalarımla ayarları deneye deneye yaptım neyseki.. Tivibu’da geçiş yapmadan önce saydıkları kanalların yarısı yok! Şikayet ettiğimde ‘haklısınız yanlış bilgilendirmişiz dilerseniz aboneliği fesh edebilirsiniz’ dendi. İnternet ve tv hizmetini birlikte aldığım için interneti de iptal etmek istediğimi söyledim interneti iptal edemezmişim. D-Smartı kendilerinin kapatacağını bi işlem yapmama gerek olmadığını söylediler d-smart hala açık! Son faturamı onlar ödeyecekmiş bunun için faturayı mail olarak atmam için verdikleri mail adresine mail gitmiyor! Kısacası PİŞMANLIK VE REZALET !

  6. hic sasirmadim beyefendi. Ben de sabit telefon kullanmadigimiz icin yalin internet yaptirmak istedim. Kendi hattim uzerinden yapmak yerine benim bilgim disinda adima baska bir hat acmislar. Ben kullanmaya dewam ettigim hatta ait borcum olmadigini saniyordum. Kapattirmak istedim ozellikle de sordum tahaahutum war mi diye. Yok kapatalim dediler. Islem yaptiktan sonra da ceza odeyeceksiniz taahhut warmis dediler. Itiraz ettim aylarca dilekceler werdim bahceliewler tt mudurune gidip personelini sikayet ettim. Dinlemediler. Sonra da avukata werdiler bir de avukat parasi odedim. Yedigim kazikla kaldim bir bardak su ictim ustune. Sizinkinden cok daha kotuleri de war yani. Bu sebeple ne deseniz haklisiniz.

  7. Kamu Kurumlarını özelleştirme gerekçesi , hantal devlet kurumlarını daha verimli ve kaliteli hizmet verileceğini gerekçesi ile özelleştirildi. Ben 25 yıllık Devlet memurluğumda, o hantal dedikleri kurumlarda bu kadar lakayt davranan memur görmedim. Özelleştirmeyi daha özgür ve modernlik sananlar (moda deyimi ile ileri demokrasi) avuçları çatlana kadar alkışladılar. Özelleştirmeyle ta başta, daha önce 1 lira olan hizmeti 2 liraya çıkarmaktı amaç. Daha sonra, teknolojinin gelişmesi ile gelen kolaylıklar, kendi geliştirdikleri hizmet gibi sundular. Doğal olarak da 2 liralık hizmeti 6 lira yaptılar. O da yetmedi şimdiye kadar duymadığımız ve aslında olmayan hizmet türleri icat edip (hani bazı hastaların ameliyat öncesi, hasta yakınlarından bıçak parası talep edilmesi gibi birşey) ve faturaları modern hale getirdiler.

  8. Benzet sıkıntıyı bende yaşadım . Yaklaşık 3 sene evvel yaklaış
    15 gün kadar internetsiz kaldım ve karşımda sorunu çözecek
    Kimse bulamadım. Kızdığum için superonline ye geçtim.
    Ama telekomda dorun bitermi? Tabiki hayır. 1 sene sonra hattım açılıyor ve 2 ay otomatik ödeme hesabımdan tahsil ediliyor. Durumu farkettiğimde müşteri hizmetlerinden gelen cevap hattınızı bir seneliğine dondurmuşsunuz ve süre dolunca yeniden açılmış. Diyorim ki 24 ay taahhütle başka bir firmayla anlaşmışım size nasış aboneliğimi dondurun demiş olabilirim dediğimde “biz size 1 sene donduralım mı diye sorduğumuzda” evet demişiniz diyorlar. Ben o zaman sesimi dinletin bana dediğimde bu seferde savcılık kararı olmadan dinletemeyiz diyorlar. En az 3 faturada böyle ödedim. Tabiki bu olaydan sonra en az 10 adet telefon hattımı iptal/başka aktardım. İnşallah yolumbir daha telekomdan geçmez. Böyle bir firmanın başın dada TÜRK ifadesi mi geçmesini kabul edemiyorum

  9. kardeş o da birşey mi.fiber altyapılı evdeyken 24 ay tahhütlü internet aldım.velhasıl 20. ayında evi taşıdım.yeni ev bakır kablolu fiberi desteklemiyorlar.gittim hattı taşıtmaya yeni adresi vermeye modemi istediiler verdim.sonra ekipler geldi neti taşıdı.sorun şu ki ortada modem yok!gittim ttnet ana bayiine diyorum ben modemsiz ne halt edeceğim ? “biz size fiber net için modem tahsis ettik.şimdiyse bakır tel destekli eve geçtiniz”.dedim eee yani? yanisi,ya bize 12 ay tahhüt verip baska bir kampanyaya gececeksiniz ve size baska modem verecez yada dışarıdan modem alacaksınız. ulan onlara inat kotayı indirdim 6 gb ye 4 ay internetsiz idare edip bugun de çok şükür kurtuldum bunlardan.telefon hattını da başka bir firmaya taşıyacağım çok şükür.allah bunların eline düşürmesin.

  10. Aynı ve dahasını ben yaşadım ama önce dikkatle okuyun lütfen.
    Biz yazlıkta kullandığımız Dalamandaki evimize o zamanki adı ttnet den kampanya fiyatı 13 liraya 2 yıl taahhütlü internet bağlantısı yaptırdık. Hemen bir gün içinde de bağlandı. Yalnız trafodan eve ait işlemleri biz yaptırmalıymışız. Elektrikçi geldi, titiz olduğumuzdan çok güzel kablo çektiler ve aynı gün internet çalıştı.
    Kısa bir zaman sonra hep kopukluk yaşamaya başladık. Devamlı Router i aç kapa ile idare ettik ama bazen 3 dakikada bir kokuyordu.
    Kısa keseyim, bir yıl bu böyle sürdü. Arızayı aradığımızda hemen ilgileniyorlar ama sonuç yine aynı oluyordu. Ttnet den teknisyenler gelip bakıyorlardı, kesin olmayan öğütler verip gidiyorlardı.
    Bizim moralimiz gerçekten çok bozulmuştu. Bu bir yıldan sonra işi iyice ciddiye alıp üzerine gittik. Yine hemen bir gün içinde üç teknisyen birden geldi. Herşeyi kontrol ettiler. Ellerindeki alete de bakıyor test yapıyorlardı. Sonunda, bizden dolayı bir sorun yok ama sizin kablolarınızda sorun gösteriyor dediler. Yepyeni ve birinci sınıf bir işçilik ile çekilmiş kabloları onlar da gördü. Fakat içlerinden biri bana şöyle bir fikir verdi. Tüm bu kablolar yeni olabilir fakat eleman onların kroşelerini duvara çakarken olur ya kabloyu zedelemiştir ve söylemez tabii, siz yine de kablolarınızı yenileyin derim ben dedi ve gittiler. Yaparım hemen dedim, inanmasam da.
    Aynı gün ve biraz da öfkeli elektrikçiyi aldım eve getirdim, derdimizi o da dinledi ve ttnet hep yalancıdır dedi ama ben madem istiyorsunuz yine yeni kablo çekerim dedi ve……. ondan sonra tüm problemler bitti. Tüm sorun kabloymuş. Sonra hiçbir kopukluk yaşamadık. Ttneti açıp onlara söylendiğim kızgınlığım, öfkem için özür diledim. Hata gerçekten bizden kaynaklanıyormuş dedim.
    Maalesef TV kablolarını bile her 4 yılda bir yenilememiz gerekiyor. Çünkü aynı sorunlar yaşatıyor. Kısacası, bazen yüzde yüz haklı olduğumuzu sanmamak çok daha faydalı oluyor.
    Bunun yanında Amerikan, Avrupa modeli internet sözleşmeleri ve çıkmanın da çok zor olduğunu, yurtdışından hiçbir kredi kartı ile fatura ödeyemeyip, illede komşulara, tanıdıklara aman benim faturamı yatırın gibi şikayetlerimiz ve cezalar ödemek zorunda kaldığımız da oldu tabii.
    Hepiniz kalın sağlıcakla.

  11. Gülçin

    Bizde 7 sene çektik bu ttnetten..hemen hızı düşürürler internette birsey yapamazsın.bunun gibi birsuru şey..simdi başka internet aldım onuda bağlatana kadar canim çıktı..daha hizmet kullanmadan bide fatura çıkarmışlar..buda turknet

  12. özgür demir

    Adaş sen 96 saat demişssin ben 6 ay olmayan internete para ödedim paramıda geri vermediler.Allah belasını versin bu ttnetin..

  13. Mustafa akbulut

    Kardeşim herkes aynı dertte.internet gidip gelir kesilir yavaşlar ararsın müşteri hizmetlerini bi sürü tantana .Edemedim süperonlineye geçtim şuan iki adet internet var evde fakat sadace süperonline aktif yani türk telekom her ay parasını ödüyorum ama kullanmıyorum cayma bedeli fln 600 tl fiyat çıkardılar .tam kapattıracakken müşteri temsilcisi aradı efendim aboneliğinizi aylık 15 tl olrak ayarlalayalım nede olsa kullanmıyorsunuz taahütünüz bitene kadar böyle ödeyin bitince kapatırız bu zaman zarfında eğer başka birinede devredebilirsiniz dediler.dün birini buldum devretmek için gittim merkeze efendim siz bu paketi seçtiğiniz için devrettiğiniz kişide bu paketi kullanmak zorunda yani sadace cumartesi pazar kullanılan bir paket bu.eee ne kadar borcum var 170 tl hani aylık 15 demiştiniz biz bilmiyoruz efendim .artık lanet olsun pazartesi o parayı yatırıp kapattıracam çünkü daha bekletsem iki misli para ödeyecem.yani sözün kısası bunlar artık dolandırıcı olmuş eskiden tefecilerin yerini bunlar almış .bunlar haydut.hem hizmetleri beş para etmez hemde kendileri.birde üstelik dünyanın parasını çarptılar benden.haram zehir zıkkım olsun.şuan süper online kullanıyorum ve çok memnunum herkesede tavsiye ederim

  14. ah ah bende nefret ettim avea türk telecomdan hattım faturasız turkcelden avea turk telecoma taşıdım bir hafta hattın acılmasını bekledim güya acıldı herhangi bir kon uşma msj internet paketi yammadım dahada kötüsü var bu oparatörün eger hattınızda tl yoksa internet simgeside görünmüyo yani hat kapalı gibi rezil bir uygulama faturasız hat kullananlar turkcel vadafonda böyle birşey hattınızda tl olsun olmasın turkcel vadafonda internet simgesi herzaman acık bu sadece avea turk telecomda var malesef yeni hat alacaklar sakın avea turk telecoma gecmesin dahada kötü bir haber vereyım hattıma 25 tl yukledım bırden 25 tl mi nedendir cektıler uctu gitti bende baka kaldım maiiler attım vesayre nereye gıttı 25 telem diye sıze dnücez dedıler ne arayan ne soran var hat hıcbırseye yaramadı kullanamıyorum bıle en kısa zamanda tekrar turkcel ve ya vodafona tasıycam işte böyle.

  15. İnternetimi evde olmadığım gerekçesi ile dondurmak istiyorum benden işlem ücreti istiyorlar, sanırım para ödememek için onların işinizde yapmamız gerekiyor 😡

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir